עומאש מדבר כדורגל פרק 49 – דין מונחה לייזר

 עומאש מדבר כדורגל פרק 49 – דין מונחה לייזר

 

רגע לפני שנתחיל לדבר עלינו אני רוצה להתייחס לביזיון בדרבי התל אביב, איך לוקאסן בועט בפנים של שחקן הפועל ולא נשרק כלום ואחרי 2 דקות שחקן מכבי נופל ברחבה ונשרק פנדל... פשוט מראה עד כמה רמת השיפוט בארץ נמוכה ולייבה סייע למכבי תל אביב לעלות ל-4-2. ולאחר מכן איבד את המשחק לכניסות חריפות וריבים בין שחקנים.

עכשיו נעזוב את התל אביביות, אז משחק קצת משעמם, אבל 3-0, במשחק לא מבריק אבל יעיל, על כר דשא קשוח במיוחד שבו לא ניתן לשחק את המשחק הרגיל של  של מכבי חיפה: דאבל פסים, תקתוקים ומשחק על הקרקע. במשחק שכזה גם שרי קצת הלך לאיבוד ודין, שיעזור לי השם, מבקיע צמד...

אז על אף שזה הרגיש שהולכים אחורה, לדעתי זה לא המצב ואנסה להסביר את זה בהמשך וכמובן איך אפשר בלי הכנה לקראת מפגש מול הקבוצה המתאוששת של צרפתי, הלא היא מכבי נתניה יריבתנו הבאה.

 

אז אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקווה ג'אבר יעדר לחודש, שרי מקבל הצעה מקבוצת אמצע טבלה בהולנד ובקבוצה מנסים לשכנע אותו להשאר עד סוף העונה הזו, חלאילי נפצע בזרוע ותקופת ההחלמה של חזיזה נראית ברורה כמו סיום הסכסוף הישראלי פלשתיני, ואיך אפשר מבלי להזכיר את שגיב מנדלה יחזקאל שישב במעצר בטורקיה וגורש מהמדינה אחרי התערבות של פיפ"א... אז שאפו לך שגיב וכולנו מאחוריך, עד שתחתום בהפועל באר שבע ונהיה פחות נחמדים... אבל ברצינות עשה מעשה אמיץ על גבול הטפשי ובאמת כל הכבוד לו.

על אף שאולי אין הרבה מה לנתח במשחק הזה נתחיל כהרגלנו מההתחלה

למשחק בדוחא עלינו בהרכב של 4231, עם כיוף בשער, קורנו ופיינגולד בצדדים, שימיץ' ושון בלמים, גוני אחורי ועלי קצת יותר קדימה, מעליהם שרי במרכז, חלאילי בימין וסייף בשמאל ודין בחוד. כבר בפתיחה שחקני חיפה הבינו שאת המשחק הרגיל שלהם של מסירות לא יוכלו לעשות ולא רק בגלל שליאור לא במשחק אלא גם בשל מצב הדשא הירוד, אגב, בכל הארץ בגלל עומס במשחקים אפשר לראות את הדשא לא במצב טוב גם במגרשים כמו בלומפילד וסמי עופר, לא במצב טוב ביחס לעונה רגילה של משחק גג 2 בשבוע ולא 4 משחקים לפעמים.

כבר בדקה השנייה סכנין מגיעים למצב ברחבה שנבלם לדעתי בקורה. זה קרה בעוד כמה פעמים במקרים שקורנו היה קצת למעלה, שון הגיע לאגף, ואז לא היו חלוקת תפקידים כמו למשל כששון יורד שמאלה גוני נכנס לעמדה שלו, אלא שימיץ זז שמאלה וגם פיינגולד מה שהשאיר הרבה שטח במרכז הרחבה ואפשר את ההגעה למצב.

ואז בדקה ה-7 שימיץ' נכנס למשחק ובכדור של לדעתי 60 מטר לחלאילי, עם עזרה של אבו ניל שלא קרא נכון את הכדור ותפס אוויר וחלאילי ניצל את זה והבקיע. גם דקה אחר כך הוא שלח כדור ארוך לדין שלא הצליח לעשות מזה משהו. אבל רואים את חוסר הביטחון שלו, הוא משחק בטוח ולפעמים מעיף כדורים ולא כמו סק או שון שעוצרים ומנסים להשאיר את הכדור ברגל. עדיין למשחק הראשון שלו ולכל השתלשלות האירועים יש השפעה עליו. עכשיו הגול של חלאילי נכנס מזה שהכדור קפץ על הקרקע ואני הייתי בטוח שחיפה תנסה לבעוט כדורים שיקפצו קצת לפני שיגיעו לאבו ניל אבל משום מה לא ניסו את זה עד סוף המשחק.

אחרי הגול ראו שהשחקנים שלנו מתקשים בהנעת כדור במגרש הזה וחיפשו את הכדורים הארוכים, שם בערך הרגיש שקצת שינו את המערך ל352, עם פיינגולד שירד אחורה לשימיץ' ושון ושרי עלה קצת יותר לשחק ליד דין. הבעיה עם משחק כזה וסוג מגרש כזה ששרי הולך בו לאיבוד. לשרי לא היה את רפאלוב לתקתק איתו או את חג'ג' אפילו, וזה היה נראה ששולחים אותו לכדורים ארוכים שזה הכי רחוק מסגנון המשחק שלו וכמעט עד סוף המשחק היה לו קשה להכנס אליו. עשינו לחץ גבוהה בשלבים הראשונים של המשחק בצורה ממש טובה אבל שוב, סגנון המשחק שנכפה עלינו גרם להרבה איבודי כדור מבדרך כלל והרגיש שהשחקנים ממש נפטרים מהכדורים מהר ולא מדוייק. 22 קרוסים, לעומת המספרים של המשחקים האחרונים שעמדו על 13 בערך, עם אחוז דיוק היום של 13.6. אגב 18 מתוכם לא היו מנייחים...

פיינולד וחלאילי עבדו יפה מאוד בכמה חלקים בצד ימין וזה כיף לראות את שני החברה האלה משחקים. שימיץ הראה שליטה בכל הנוגע למרכז הרחבה וכל כדור גובה שניסו להרים לרחבה היה שלו, כנל גם בהתקפה. וזה לא שסכנין לא הגיעו להזדמנויות כמו שברוב הפעמים הבלמים שלנו עמדו נכון וסגרו הרבה מאפשרויות הבעיטה של שחקני סכנין וגם כשבעטו אז בגלל הזווית שאפשרו להם לא נשאר להם יותר מדי ברירות. לראייה, 0 בעיטות למסגרת לסכנין מתוך 9 בעיטות, נכון שזה גם באשמת השחקנים שלהם אבל 76% הצלחה בתיקולים לעומת 66% של סכנין מצביע גם על עבודה טובה של ההגנה שלנו.

קורנו נתפס מספר פעמים בנבדל, נראה שהוא נדבק מדין וחיפה חייבת לתת את ה"דין" על העניין הזה ולתרגל איתם תנועות נכונות לרוחב ואת הצעד הראשון לעומק עם רגע המסירה. 5 נבדלים היום שלפחות 3 מהם יכלו להפוך למצב מסוכן. תרגול של הדבר הזה יכול להפוך את חיפה לקבוצה דורסת...

מפה לשם הגענו אל הדקה 56, פיינגולד יורד לתיקול ג'אבר סטייל, ממשיך על הכדור ומוסר עם העקב לדין ששכח שהוא בורטיגו ברחבה, עובר שחקן ומכניס מזווית קשה מאוד וגורם לזה להראות קל... 2-0. כמה דקות אחר כך גנטוס נפצע ומוחלף וקלר שהוא בכלל מגן נכנס במקומו כשלסכנין אין בלמים בסגל ו-2 דקות לאחר מכן, דקה 62, קרן של שרי מוצאת את שימיץ שנוגח למטה לדין שנמצא מול שער ריק והוא מצליח להכניס, צמד לדין... דקה 65, דין לבד מול שוער, מנסה צ'יפ שלי הרגיש קצת מזלזל והיה חלש מדי ושחקן סכנין הצליח לעצור בקלות. ודגו מבצע חילוף ומכניס את סוף וקנדיל במקום חלאילי שגם נפצע וקורנו ו-10 דקות אחר כך חילוף משולש ונבון לשמור על שחקנים כשגרשון, קינדה ופיירו נכנסים במקום עלי, שון שקיבל מכה כמה דקות לפני ודין. סייף ירד לעמדה של עלי. המערך שלנו היה כבר קצת יותר כמו 3421, כשלישיית הבלמים שיחקו יחד עם תמיכה של פיינגולד בהתקפה, סייף וגוני במרכז, קנדיל וסוף בכנף וקינדה ושרי מתחת לחלוץ על אף שזה הרגיש שקינדה משחק לפעמים למטה יותר.

איבדנו המון כדורים לדעתי, קצת פחות מסכנין אבל עדיין לא מעט כדורים. רובם בעיקר בגלל מצב הדשא, חוסר תשומת לב של השחקנים וכשהם מיהרו לשחרר איזה קרוס או מסירה שלא הגיעה ליעד. אחוז הדיוק במסירות שלנו היה 81.5%, כשנשלחו היום 68 כדורים ארוכים. כשהכי הרבה במשחקים האחרונים שלנו היה 53 נגד הפועל פתח תקווה ו39 למשל נגד הפועל ירושלים ו-64 נגד מכבי תל אביב. יש בזה דברים טובים, כי מצד אחד זה מעיד על ורסטיליות וכאשר משחק הנעת הכדור שלנו נתקע יש עוד אופציות. הבעיה עם סגנון משחק כזה הוא שלא תמיד השחקנים שיש לך על המגרש שמותאמים למשחק מרגל לרגל ותקתוקים כמו שרי, רפאלוב, קינדה, סייף, הם לא שחקנים סופר מהירים לשלוח לרדוף אחרי כדורים, גם לא פיירו... ולכן כאשר עוברים למשחק כזה צריך לדעת מתי ועם מי ואולי לחשוב להתאים מראש שחקנים מהירים כמו סוף, חלאילי, עלי, דין וכו' למגרשים כמו בדוחא.

משחק הקרבה נפלא של פיינגולד, אני מת על הילד הזה, אפשר לראות את החולצה שלו בסוף המשחק על מנת להבין כמה הוא התאמץ היום ועשה עבודה טובה מאוד. תמיד יש איפה להשתפר ועם הניסיון הוא בהחלט יהיה שם, אבל עם אינטליגנציית משחק כמו שלו ואיך שהוא קורא את המהלכים אני בטוח שהוא יגיע לשם. שימיץ' כמו שאמרתי במשחק טוב מאוד במרכז ההגנה, ההרגשה היא שיש בעל הבית. הוא עדיין חסר ביטחון כמו שאמרתי והוא מרחיק כדורים, אבל הכדורים הארוכים שלו משתפרים ממשחק למשחק ובאמת כיף לראות את זה. סייף עם עוד הופעה טובה, נלחם, רץ, התאמת, מסר יפה והשילוב שלו ושל קורנו טוב ונראה שלרוב זה גם עובד טוב. על שרי דיברתי, עלי במשחק טוב, קצת מפוזר לאחרונה ומאבד כדורים אבל עלי זה עלי, אי אפשר לכעוס עליו כי גם במשחק לא הכי טוב שלו הוא עושה עבודה מצויינת ואם היה לו יותר התקפה הוא כבר היה בקבוצת טופ בליגה הצרפתית...

מבחינה התקפית בעטנו 12 פעמים כשמחצית מהם, 6 בעיטות, היו למסגרת. זה שיפור ממש טוב שלכל בעיטה יש כתובת, יחד עם 6 בעיטות שנבלמו על ידי הגנת סכנין. אגב אם מנקים את הבעיטות שנבלמו אז אחוז הדיוק של חיפה עומד על 100%, כשמתוך 6 בעיטות למסגרת נכנסו 3 שערים. מי שזוכר פרקים בתחילת העונה שדיברתי על כמה חשוב שיפור אחוזי הדיוק האלה וזו לא חכמה לבעוט 40 בעיטות לשער במשחק ולכבוש גול או 2... אבל לבעוט 12 בעיטות ולהבקיע מתוך 6 למסגרת 3 שערים, זו מקצוענות. וככל שימשיכו ללטש את עניין הבעיטות ואולי יבצעו תבניות התקפה לא רנדומאליות אלא של תנועה של שחקנים שמפנים את הדרך לשחקן הבועט נוכל לדעתי להמשיך ולעמוד על אחוזים דומים בכל משחק וזה אומר שנצליח להבקיע בין שניים לארבעה שערים במשחק.

אז אולי לא המשחק הכי מבריק בעולם, גם הצלחות במאבקים הייתה שקולה ובגובה הייתה קצת לטובתנו, אבל לתוצאה של 3-0 במשחק כזה אפשר לקרוא יעילות... ככה מנצחים אליפויות, כשבמשחקים הפחות טובים שלך אתה יודע לנצל את הטעויות של היריב ולא לפספס אותם, לנצח בתיקולים ומאבקים, ולמקסם את ניצול נסיונות ההבקעה, זה מה שיעשה את ההבדל השנה. כמו שאמרתי ואני מקווה שהבאתי טיעונים ללמה המשחק הזה לא בגדר הליכה אחורה, לפחות איך שאני רואה את זה. סגנון המשחק שנכפה עלינו מבלי השחקנים המתאימים לזה, ושרי הוא לא שחקן לשלוח לכדורים ארוכים הרגיש שהוא הלך לאיבוד. אבל קרן טובה שלו סדרה את הגול השני, היו לו כמה נסיונות להכניס את עצמו במשחק ועל אף שממש הייתה לי הרגשה שיכבוש, אין לי ספק שזה יבוא בקרוב מאוד.

 

ואחרי השעמום בדוחא נעבור למכבי נתניה

מכבי נתניה, קבוצה עם עבר עשיר ומאמן חדש וטרי עם 5 נצחונות ותיקו בששת המשחקים בהם אימן את הקבוצה. 1-0 על אשדוד, 4-1 על חדרה, 3-1 על ריינה, 2-1 על הפועל תל אביב, הפסד 2-0 להפועל פתח תקווה כאשר נתניה ב-9 שחקנים ו2-1 על הפועל ירושלים במחזור האחרון. בגדול עד כה כשהם ב-11 שחקנים הם מנצחים... לפי הסטטיסטיקה כשדווקא התוצאות שלה בחוץ היו משכנעות יותר.  הקבוצה בעלת שווי שחקנים של 9.85 מיליון אירו, 29 שחקנים רשומים בגיל ממוצע של 24.3.

מאז שהגיע צרפתי לקבוצה הם עלו במערך 433, כאשר תומר צרפתי חזר אל בין הקורות, גלבוב ואבו חנה בלמים, אואמו וג'אבר בצדדים, אינו תופס את הקשר ההגנתי כאשר לצידו פלקושצ'נקו ואזולאי או בר כהן ובחוד עוז בילו, בילנקי וסלמן אחרי הפציעה של זלטנוביץ. במשחק נגד הפועל פתח תקווה גם גלבוב וגם אואמו הורחקו וכנראה ישחקו נגדנו כי במשחק מול הפועל ירושלים צרפתי עלה עם שדה ובן שבת במרכז ההגנה ועם נפתלי בלאי כמגן שמאלי והשילוב הזה של שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן יחד הורגש שכן מהמעט שיצא לי לראות את המשחק מרכז ההגנה שלהם היה ממש לא מתואם ועם הרבה חורים ואני לא רואה את אותם שחקנים עולים נגדנו.

מכבי נתניה פוגשת אותנו במצב טוב מזה שבתחילת העונה כמו שאמרתי עם 5 נצחונות ב-6 משחקים מהמקום ה-5 והמכובד עם 24 נקודות, 7 נצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים, כלומר הם היו עם 2 נצחונות בלבד עד הגעתו של צרפתי... שזו השפעה פסיכית של מאמן. הקבוצה עם מאזן שערים של +1 כאשר הבקיעו 24 וספגו 23.

מבחינת מרכז המגרש וההתקפה מדובר בחברה צעירים ומוכשרים עם סיוע של בילנקי ופלקושצ'נקו שכבר נמצא בראש טבלת המבקיעים של הקבוצה עם 4 שערים ובישול, לדעתי לפחות 2 ממצבים נייחים סטייל השערים של רפאלוב וגם נסים אואמו עם בעיטות חופשיות נפלאות בשמאל וחיפה יצטרכו להיות מאוד אחראיים כי עושה רושם שמדובר בבועט מחונן ולזה הוסיף עוד בישול. מעבר לאלו יש לו 29 איומים לשער, 21 מחוץ לרחבה ו-10 מסך כל האיומים למסגרת. כמעט כל בעיטה שנייה שלו למסגרת נכנסת. אליו מצטרף, ברוטציה לירן רוטמן גם עם 4 שערים ובישול, ועם 27 איומים לשער, 17 בתוך הרחבה ו-12 מתוכם למסגרת. איתן אזולאי הצעיר עם 3 שערים ובישול, ושיאן האיומים לשער עם 31 איומים כאשר מתוכם 17 מחוץ לרחבה ו-13 מסך כל האיומים למסגרת. בר כהן עם 2 שערים ו-3 בישולים וגם הוא נמצא בחמישייה המובילה באיומים לשער 21 איומים כאשר מתוכם 8 למסגרת ו-15 מחוץ לרחבה. עוז בילו, שחקן סופר טכני ומוכשר שלדעתי עוד לא מגרד את הפוטנציאל שלו עם שער ו-3 בישולים וסוגר את חמשת המאיימים עם 21 איומים כאשר מתוכם 12 למסגרת. ואחרון חביב שאתזכר בהרחבה הוא בילנקי עם שער ו-3 בישולים, חלוץ לדעתי מהמסוכנים בליגה למרות שהשנה פחות מתחבר לו. אליהם כמובן תוסיפו את שבירו, אביב אברהם וקיבלתם מערך סופר התקפי ומסוכן.

ממה שאני ראיתי מאז שהגיע צרפתי הוא שמעבר שיש תרגילים משמעותיים בנייחים, הקבוצה משחקת כדורגל אטרקטיבי והתקפי כאשר יש הרבה תנועות של הקיצוניים אחורה ובמקומם נכנסים שחקני קו שני כמו פלקושצנקו ואזולאי בכדורי עומק או כדורי רוחב כאשר בר כהן עם 27, רוטמן עם 27, מזרחי עם 24, פלקושצנקו עם 22 ובילו עם 20 והרשימה ממשיכה, אפשר לראות שהקבוצה משחקת משחק קבוצתי לפי חלוקת השערים, הבישולים, סך האיומים וכדורי הרוחב. אין כמה כוכבים מובילים שמקבלים את הכדור, כולם תורמים ובמשחקים האחרונים זה מאוד מורגש וגם מתורגם לשערים. איתן אזולאי מוביל לדעתי באחוזי ההצלחה בדריבלים עם 38 כאשר 21 מתוכם מוצלחים, בר כהן עם 36 ומתוכם 18 מוצלחים ובילנקי עם 45 כאשר 20 מוצלחים. מבחינת התיקולים אז אינו עם 49 ו32 מוצלחים, גלאבוב עם 28 ו21 מוצלחים ובלאי עם 21 ו15 מוצלחים. זה אחוזים לא רעים בכלל, בהתחשב בזה שהם פתחו את העונה לא הכי טוב ואמצע המגרש יהיה קשוח עם אינו וההגנה שלהם עם גלאבוב, באנחה שהוא יהיה זמין למשחק.

עד היום התקיימו 157 משחקים בין הצדדים בכל המסגרות והשנים. 139 בליגה בהם ניצחה חיפה ב-70 משחקים, נתניה ב-39 ו-30 משחקים הסתיימו בתיקו. בגביע הטוטו התקיימו 5 משחקים כאשר חיפה עם 2 נצחונות, נתניה עם 1 ו-2 משחקים הסתיימו בתיקו, בגביע נפגשנו 13 פעמים, 9 נצחונות לחיפה, 2 לנתניה כולל בשנה שעברה ו-2 משחקים הסתיימו בתיקו.

מאז שנות ה-2000 התקיימו 68 מפגשים בין הקבוצות. 7 בגביע, 3 לחיפה, 2 לנתניה ו-2 הסתיימו בתיקו, בגביע הטוטו 4 משחקים כאשר ניצחון לכל קבוצה ו-2 משחקים הסתיימו בתיקו ובליגה, בניגות למסגרות הללו שהן צמודות 35 נצחונות לחיפה, 14 לנתניה ו-8 הסתיימו בתיקו.

ב17 המשחקים האחרונים של חיפה נתניה ניצחה פעם אחת, 3-0, 2 תוצאות תיקו ו-14 נצחונות לחיפה כאשר הפרש השערים הוא 37 שערים לחיפה ו-12 לנתניה וב-8 משחקים שמרנו על שער נקי.

הניצחון הכי גבוה של נתניה היה בתאריך 30/11/1990 כאשר נוצחנו בתוצאה 5-0. המשחק שבו נכבשו הכי הרבה שערים היה אי שם בשנת 1961, 18/11/61 והמשחק הסתיים בניצחון ירוק בתוצאה 7-4. הניצחון הכי גבוה של חיפה היה בתאריך 4/3/2000 כאשר המשחק הסתיים בתוצאה 7-0, שלושער של בניון, קייסי ועטר עם 1 כ"א ושני שערים לקלשצ'נקו.

התוצאות השכיחות ביותר היו 2-1, 27 משחקים הסתיימו בתוצאה הזו, 2-0, 24 משחקים, 1-0 21 משחקים, 1-1, 16 משחקים, ו-6 משחקים הסתיימו בתוצאה 4-0, 8 הסתיימו ב 4-1, 3 הסתיימו ב 5-0 ו12 משחקים הסתיימו בתוצאה 3-0. על פניו לא מעט שערים נכבשו בהתמודדויות בין הקבוצות.

אז מכבי נתניה אוהבת ללחוץ גבוהה, יש להם 3-5 שחקנים שאורבים על הרחבה לכדורים חוזרים, ללחץ ומאיימים, הכנסות כדורי עומק לרחבה ונסיונות בעיטה מרחוק עם שחקנים שעטים על הריבאונד. ונקודת התורפה שלהם הם כדורי גובה ובגדול מרכז ההגנה יחסית חלש.

אז איך מנצחים את זה?

לפני שאנסה לענות על זה בואו נראה עם מה יש לעבוד? כי אנחנו בלי הפצועים הרגילים, אליהם הצטרפו לאחרונה סונדגרן, ג'אבר, פיירו, חג'ג' ועוד כשאני מבין שרוצים להכשיר את חג'ג' בקרוב ורפאלוב שהיה מורחק עם צהובים יחזור אלינו שזה הרכב דיי חסר אבל ברמה הנוכחית של הליגה זה יספיק... ועוד בבית

בכל אופן אנחנו לדעתי נעלה בקו 4 במערך 4231, עם פיינגולד, קורנו ובאמצע שימיץ' ושון, 2 קשרים שהם עלי וגוני כאשר לדעתי גוני יהיה יותר 6 ועלי 8 עם רוטציה בניהם. שרי, רפאלוב וסייף ודין בחוד. לדעתי האישית יתנו מנוחה לחלאילי או ישלבו אותו קצת. ולא מן הנמנע שיעלו עם סייף בקו של עלי כמו ששיחק היום בשלהי המשחק ודגו ייצר מערך של 3 קשרים שהם כביכול אחוריים לסגור את ההצטרפות של הקו השני של נתניה שמטווחים את השער, מכניסים כדורי עומק או נכנסים בעצמם ועם קו כזה נוכל לפרק כל ניסיון כזה של נתניה ולצאת למתפרצות עם שרי, רפאלוב ודין. יותר מזה זה ייצר כמו פירמידה עם קו 4 כשמעליהם קו 3, קו 2 וחלוץ שלדעתי בתבנית התקפה זה יכול לייצר המון אופציות מסירה עם רפאלוב, סייף וקורנו בשמאל, שרי, עלי ופיינגולד בימין ובאמצע זה מייצר מחומש של גוני, עלי, סייף, שרי ורפאלוב שיכול לשתק את כל הקו של נתניה.

אבל עם רפאלוב וסייף כמעט כל מערך יהיה רווי בלוחמה כי סייף מתופקד במקום של רפאלוב כאשר שרי נמצא. אז אולי בכלל סייף יפתח על הספסל. מעבר לזה יש לנו כרגע מערך שחקנים שהוא אולי מאוד חסר אבל עדיין ורסטילי מספיק כדי לשחק בכל מיני וריאציות מבלי לפגום באיכות המשחק, נכון, שפיינגולד זה אולי לא דניאל, אבל תסכימו איתי שהילד החמוד הזה קצת השכיח שדניאל לא נמצא... וההופעה של גוני היום, נכון שהוא לא ג'אבר, אבל החכמת משחק שלו, ההשתחררות מלחץ והמסירות שלו עושות הרבה טוב לקבוצה ואולי האוהדים לא קיבלו את השמות בין אם של המאמן או של השחקנים שהם היו רוצים, אבל מכבי חיפה קיבלה את הסגל שהיא צריכה ולדעתי הסגל הזה רק הולך ומשתפר... בעוד יריבתנו יש לומר על אף שניצחה ספגה שוב 2 שערים, וכרגע ההגנה של חיפה היא הטובה בליגה, ועם הורדת הנקודה, עדיין לדעתי מכבי תל אביב לא סיימה את המפלה שלה אבל לפעמים צריך גם הרבה מזל והם קיבלו גם את הפועל תל אביב ומשחק הבא את פתח תקווה כדי לנסות ולשנע שוב את הקבוצה קדימה ומשחק לאחר מכן הם מול הפועל ירושלים ולנו מצפה משחק סופר קשה בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע... אבל דיה לצרה בשעתה

 

אז תודה למי שנשארו עד עכשיו וכמו בכל פרק תפילה שכל החטופים יחזרו בשלום ובמהרה, שכל כוחות הביטחון באשר הם ישמרו על עצמם ויחזרו בשלום למשפחותיהם וגם לכם, בצפון ובדרום שתשובו לביתכם במהרה, בשלום ושלא נדע יותר למלחמות

והכי חשוב... יאללה מכבי

 

אם אהבתם אשמח אם תשתפו לאוהדי מכבי חיפה נוספים, גם אם לא, כתבו לי ביוטיוב או במייל וננסה לנהל דיון להצעות, הערות, מחשבות ואם תרצו אעסוק בפרק על משהו ספציפי בפן המנטלי/טקטי כתבו לי: omashmhfc@gmail.com

מוסיקת הפתיח:

Music by Alex_Kizenkov from Pixabay

במקרה ואתם מכירים אוהדים עם לקויות שמיעה, אני מעלה את תוכן הדברים לבלוג על מנת לנסות ולהעניק מענה לכולם

 https://omashtalkfootball.blogspot.com/

כנסו והאזינו לפרק בפודקאסט

https://omashmhfc.podbean.com/

 אפל

 https://podcasts.apple.com/us/podcast/%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%A9-%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7/id1701311750

גוגל https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL29tYXNobWhmYy9mZWVkLnhtbA?sa=X&ved=0CAIQ9sEGahcKEwjgjd7TxceAAxUAAAAAHQAAAAAQZw

ספוטיפיי

 https://open.spotify.com/show/3YLFRjxXUWu8KFZq1eit6A

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכנה לרבע – קצת על כל קבוצה

עומאש מדבר כדורגל פרק 28 – מורידים חלודה

לקראת חלון ההעברות - שחקנים ששווה להסתכל עליהם